מידע על ליווי אישי והדרכה מפגשים אישיים בגישת "להכיר בעצמי"

ליווי במפגשים אישיים בגישת "להכיר בעצמי" נותן מענה טבעי, שורשי ומתמשך למגוון רחב של קשיים ומצוקות כמו חרדות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, רגשי נחיתות, תחושות דכאון ויאוש, חוסר בטחון עצמי, מצבי תקיעות, בלבול או משבר, קושי באינטימיות ויחסים, התמכרויות ודפוסי התנהגות, מתח נפשי, עומס מחשבתי ורגשי, קושי בקבלת החלטות, טראומות וכאב רגשי, תחושות של ניתוק (דיסוציאציה) ועד. 

הגישה נותנת מענה לצרכים עמוקים ושורשיים כמו הצורך בקבלה ואהבה עצמית, הרמוניה פנימית ושקט נפשי, שמחת חיים ותשוקה לחיים, הבנת הצרכים והמנגנונים הפנימיים והתייחסות מיטיבה ומעצימה כלפיהם, חיבור רגשי, פיתוח אמון ובטחון בעצמנו, יכולת הצבת גבולות בריאים ביחסים, השלמה עם עצמנו, הכרת הדרך לצמיחה והעצמה אישית טבעית ונעימה, יצירת מסוגלות ועמידות אל מול אתגרי החיים, צמיחה והתפתחות אישית בכל מישורי החיים מתוך מודעות, חיבור לגוף ולרגשות, יצירת תקשורת בריאה ומקרבת עם הסובבים אותנו ועוד…

ריפוי שורשי

הסיבה לכך שגישת "להכיר בעצמי" מתאימה לכל צורך רגשי או נפשי היא שהגישה מתייחסת לשורש העמוק של כל קושי ומצוקה נפשית – מערכת היחסים שלנו עם עצמנו. הדרך בה אנו מתייחסים לגוף, לרגשות ולמחשבות שלנו. זה המפתח לכל תהליך של ריפוי, צמיחה או העצמה אישית.

הגישה היא פרקטית, יישומית, נעימה, מוכוונת תוצאות ומבוססת על ידע רב ונסיון אישי של עבודה עם אלפי אנשים בעשר השנים האחרונות במסגרת פגישות אישיות, זוגיות וקבוצתיות.
לפידבקים ועדויות של אלה שעברו תהליך בגישת "להכיר בעצמי" עם אלי קרסניץ.

 

איך מתבצעים המפגשים בפועל

המפגשים נערכים בשתי דרכים:

1. מפגשים פיזיים בביתי בפרדס חנה

2. מפגשים בשיחות וידאו און-ליין מכל מקום בארץ ובעולם (מתאים לדוברי עברית או אנגלית) באמצעות המחשב או הטלפון הנייד.

במקרים מיוחדים יש אפשרות גם למפגשים טלפוניים בשיחה רגילה.

בכל מקרה, איכות הליווי, התוצאות והלימוד זהים בין מפגשים פיזיים למפגשים און-ליין. אותו הידע, אותם כלים ואותה תמיכה ניתנת בשתי הדרכים ולאור נסיון של 10 שנות עבודה עם אנשים אני יכול לומר שהיעילות היא זהה בשתי הדרכים. כל אחד יכול לבחור בין מפגש פיזי למפגש און-ליין בהתאם להעדפותיו וצרכיו. 

המפגשים נערכים לרוב בתדירות של אחת לשבוע אלא אם כן יש צורך מיוחד שעליו אפשר לדבר בשיחה אישית.
כל מפגש נמשך כשעה, בין המפגשים ישנה אפשרות לשאול שאלות בווטסאפ וכך התהליך הופך אפקטיבי ויעיל יותר. התובנות והכלים שנלמדים במהלך המפגשים הם יישומיים ומעשיים ולכן חשוב מאוד שתהיה אפשרות לפנות ולקבל תמיכה ומענה בווטסאפ גם במהלך השבוע.

העלות למפגש אישי עם אלי קרסניץ היא 550 ש"ח לפגישה (למפגש פיזי או און-ליין).  התהליך הוא קצר מועד – בממוצע משך התהליך הוא בין חודשיים ל-4 חודשים שאחריהם יוצאים עם חווית חיים נעימה יותר, הבנה, חיבור פנימי ויכולת עצמאית לתת מענה לצרכים הרגשיים והנפשיים השונים. זהו כמובן רק ממוצע וייתכן שהתהליך יהיה קצר יותר במידת הצורך.

התהליך לא מצריך התחייבות, ממשיכים במפגשים רק כל עוד יש בהם צורך. את השינוי וההטבה מרגישים ממפגש למפגש כך שאין צורך לחכות לסוף התהליך כדי לחוות תוצאות, ההפך, התהליך הוא מעשי ויישומי ולכן השינוי מורגש באופן הדרגתי ככל שמיישמים את הכלים שנלמדים בתהליך.