טיפול און ליין בשיחות וידאו
(מכל מקום בארץ ובעולם, מתאים לדוברי עברית או אנגלית)

טיפול און ליין באמצעות רשת האינטרנט עם אלי קרסניץ בגישת “להכיר בעצמי”.
הטיפול והליווי האישי באמצעות שיחת וידאו אינטרנטיות הוא טיפול ללא צורך במפגש פיזי ובעל אותה יעילות מבחינת התהליך הטיפולי. 

 

 

הטיפול הרגשי מתאים בין היתר למצבים של חרדה, תקיעות, מועקה, מחשבות טורדניות, משברים נפשיים, לחץ ומתח נפשי, חוסר בטחון, מצבים פסיכוסומטיים, הפרעות אכילה, קשיים ביחסים ואינטימיות, פיתוח מודעות, קבלה ואהבה עצמית ועוד.

האם טיפול און ליין עובד ויעיל כמו טיפול רגיל?

כמי שעוסק בטיפול רגשי, ליווי והדרכה אישית מאז שנת 2010, זכיתי ללוות אלפי אנשים בדרך של ריפוי וצמיחה אישית מתוך מצבים של חרדות, תקיעות, חוסר בטחון, רגשי נחיתות, דכאון, משברים, קשיים באינטימיות, הפרעות אכילה, מחשבות טורדניות, לחץ נפשי ועוד.

כמחצית מהאנשים שאיתם עבדתי לאורך השנים בחרו בטיפול און ליין בעיקר עקב מרחק גאוגרפי (בארץ או בחו”ל) אך גם מסיבות נוספות כמו מגבלות ניידות או העדפה להשאר במרחב הבטוח והמוכר של הבית, תוך שהם מקבלים עזרה, תמיכה, ליווי והדרכה אישית לריפוי ושחרור הכאב והפחד שהם נושאים בתוכם.

לכן התשובה שלי לשאלה “האם טיפול און ליין בגישה שלי באמת עובד?” היא כן.
בהחלט כן, מנסיון של שנים ועבודה עם מאות אנשים.

טיפול רגשי און ליין עובד למעשה כמו טיפול רגשי במפגש פיזי – שנינו רואים ושומעים אחד את השני\ה ויש אפשרות לבטא ולתת מקום ויחס לכל מחשבה או הרגשה שמתעוררת.
כמלווה אני שם לב לשפת הגוף, להבעות הפנים, לכל מה שהאדם שמולי מביע ומבטא באופן מודע ותת מודע ומתייחס לזה באופן קשוב, מכבד, רגיש ותומך.

עדויות של אלה שעברו תהליך בליווי אישי עם אלי קרסניץ
(חלקם במסגרת של טיפול און ליין בשיחות וידאו)

איך מתבצע בפועל טיפול און ליין דרך האינטרנט?

התהליך הוא פשוט – לאחר תיאום תאריך ושעה שנוחה לשנינו, את המפגשים אפשר לקיים באמצעות תוכנת הסקייפ (ניתן להוריד את אפליקציית סקייפ בחינם כאן למחשב או לנייד).
במידה ויש קושי טכני עם סקייפ יש כמה אלטרנטיבות פשוטות שעובדות:
1. וידאו צ’ט בפייסבוק – זמין לכל משתמשי פייסבוק
2. גוגל הנגאוטס (Google Hangouts) – זמין לכל משתמשי Gmail

בכל המקרים, שירותי שיחת הוידאו לא כרוכים בתשלום והתשלום הוא על הטיפול והליווי האישי.
את התשלום ניתן לבצע על ידי העברת בנקאית או בכרטיס אשראי באמצעות אתר PayPal.

רוצים להתעניין בטיפול רגשי בסקייפ און ליין או לקבוע פגישה אישית (בעברית או באנגלית)?
כתבו לי כאן ואשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים ולתאם פגישה.
בכל שאלה לגבי טיפול רגשי בסקייפ או טיפול און ליין, אפשר להתקשר אלי 052-2263761.

טיפול און ליין וטיפול במפגש פיזי – הגישה שלי

הגישה שלי לטיפול רגשי, צמיחה והתפתחות אישית נקראת “להכיר בעצמי” והיא מבוססת על היכולת הטבעית של כל אחד מאתנו ליצור חיבור פנימי עם עולם הרגשות שלנו, להבין את עצמנו לעומק, לבטוח בעצמנו, לקבל ולהעניק יחס אוהב, מרפא ומשחרר לכל פחד, כאב וקושי שאנו נושאים בתוכנו.

הגישה שלי התפתחה מתוך המסע האישי שלי, מסע של התמודדות עם חרדה, דכאון, חוסר בטחון ומתח נפשי שליווה אותי רוב חיי והסב לי סבל עצום והמשיכה בלמידה ועבודה ממושכת עם אלפי אנשים באופן אישי וקבוצתי בשנים האחרונות. אפשר לקרוא עוד על הגישה שלי לריפוי וצמיחה אישית במאמר הזה.

את הגישה שלי אני מעביר גם בסדנאות קבוצתיות וגם במפגשים אישיים פיזיים ובמפגשים און ליין בשיחות וידאו.

מבחינתי בין אם מדובר במפגש פיזי או בטיפול און ליין, בשני המקרים יש אפשרות להפגש, להכיר, להבין ולתת מענה שורשי לקשיים רגשיים ונפשיים, ללמוד לקבל את עצמנו, להתייחס לעצמנו באהבה, ליצור חיבור עם הרגשות והגוף שלנו ולנוע לעבר צמיחה אישית טבעית ובריאה.

חלק מהפעילות שלי היא גם הכשרה והעשרה למטפלים, מדריכים ומלווים בגישות שונות של פסיכותרפיה, פסוכולוגיה וטיפול גוף-נפש המעוניינים לרכוש כלים ולהרחיב את היכולת שלם להבין, לטפל ולתת מענה רגשי ונפשי המבוסס על קבלה ואהבה עצמית, חיבור לרגשות ולגוף.

בכל שאלה נוספת לגבי טיפול אישי פיזי, טיפול בסקייפ, מפגשים קבוצתיים, סדנאות או הכשרה והעשרה למטפלים אפשר לכתוב לי ואשמח לענות.

רוצים לדעת יותר על טיפול רגשי בגישת "להכיר בעצמי" עם אלי קרסניץ?

אני מזמין אתכם לקרוא מאמר תמציתי שעונה על השאלות: 
על מה מבוסס טיפול רגשי למבוגרים?
באילו מקרים טיפול רגשי עוזר ואיך זה קורה?
מהן המצוקות הרגשיות שמשפיעות עלינו?
במה שונה טיפול רגשי מטיפול פסיכולוגי? 
האם טיפול רגשי כרוך בהצפה של טראומות ורגשות כואבים?
איך בפועל מתרחש תהליך של טיפול רגשי בגישה שלי?
לחצו כאן לקריאת המאמר…